• جدید
  • ناموجود
سه عدد تمبر نقاشی اثر یوهانس ورمیر - هلند 1996
search
  • سه عدد تمبر نقاشی اثر یوهانس ورمیر - هلند 1996

سه عدد تمبر نقاشی اثر یوهانس ورمیر - هلند 1996

‎ریال29,999
بدون مالیات

 Netherlands 1996 -Johannes Vermeer Paintings

تعداد
ناموجود

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

یوهانس فرمیر (به هلندی: Johannes Vermeer) (زاده ۳۱ اکتبر ۱۶۳۲ - درگذشته ۱۵ دسامبر ۱۶۷۵) از معروف‌ترین نقاشان هلندی دورهٔ باروک است. او از پایه‌گذاران دوران طلایی هنر هلند در قرن هفدهم میلادی می‌باشد.

زندگی‌نامه

دربارهٔ زندگی فرمیر اطلاعات زیادی وجود ندارد. او روز ۳۱ اکتبر ۱۶۳۲ در شهر دلفت در هلند به دنیا آمد و پسر یک فروشنده بود. در سال ۱۶۵۳ با کاتارینا بولنز [۱] ازدواج کرد و از این پیوند صاحب ۱۵ فرزند شد که ۴ نفر از آن‌ها در سنین کودکی مردند . پیوند او با همسرش با توجه به شرایط اجتماعی و دینی قرن هفدهم تا حدودی تعجب‌انگیز بود؛ چرا که خانوادهٔ همسر او از خانوادهٔ خودش ثروتمندتر بودند. به علاوه، ورمر پروتستان بود در حالی که همسرش کاتولیک بود. به همین دلیل گمان می‌رود که ورمر به کاتولیسیسم روی‌آورده باشد. ورمر و خانواده‌اش نزد مادر کاتارینا زندگی می‌کردند، که از آثار او حمایت مالی می‌کرد.

فرمیر در دوران نسبتاً کوتاه زندگی‌اش به شهرت زیادی دست نیافت و معروفیت او تنها به شهر دِلف و اطراف آن محدود بود. او تا پایان زندگی‌اش بیش از ۴۵ تابلو نکشید، و احتمالاً به همین علت بود که وضع مالی خوبی نداشت. او در ۱۵ دسامبر ۱۶۷۵ چشم از جهان فروبست و همسر و ۱۱ فرزندش را در مقابل قرض‌های سنگینی ترک گفت.

آثار

امروزه ۳۷ تابلوی نقاشی از ورمر شناسایی شده است. آثار او اکثراً صحنه‌هایی خانگی و روزمره را نشان می‌دهند. دختری با گوشواره مروارید، دختر شیردوش، نمایی از دلفت و دختری با فلوت از تابلوهای معروف او می‌باشند.

Cropped version of Jan Vermeer van Delft 002.jpg

زادهٔ ۳۱ اکتبر ۱۶۳۲ دِلفت٬ هلند
درگذشت ۱۵ دسامبر ۱۶۷۵ میلادی (۴۳ سال) دلفت٬ هلند
ملّیت هلندی
سبک باروک
امضا

توجه : درج کد پستی و  شماره تلفن همراه و ثابت جهت ارسال مرسوله الزامیست .

توجه:حداقل ارزش بسته سفارش شده بدون هزینه پستی می بایست 100000 ریال باشد .

توجه : جهت برخورداری از مزایای در نظر گرفته شده برای مشتریان لطفا ثبت نام نمائید.

در صورت نیاز به راهنمائی لطفا با شماره 09381506644 تماس بگیرید.

با پیوستن به کانال تلگرام تمبرستان به نشانی http://www.telegram.me/tambrestan  در جریان جدیدترین کالاهای اضافه شده به سایت قرار بگیرید. برای سهولت و تسریع در اتصال با گوشی موبایل میتوانید در لیست تماسهای برنامه تلگرام خود عبارت  tambrestan@ را جستجو نمائید.

168949
جدید
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.